FAQ – czyli najczęściej zadawane pytania

W tym miejscu znajdziesz najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami. Mamy nadzieję, że będą przydatne!

Nie. Dostęp do kursów jest bezpłatny.

Tak. Do udziału w kursie „Docenić bibliotekę - jak skutecznie prowadzić rzecznictwo” zachęcamy wszystkie zainteresowane nim osoby. Będzie on szczególnie użyteczny także dla pracowników bibliotek szkolnych, pedagogicznych czy wojskowych, dla przedstawicieli organizacji pozarządowych, osób zatrudnionych w domach kultury i innych gminnych instytucjach.

Przewidujemy, że czas spędzony nad kursem to ok 15 godzin. Czas ten możesz wydłużyć lub skrócić w zależności od Twojego tempa nauki i potrzeb.

Tak, otrzymasz certyfikat elektroniczny, który wydrukujesz na swojej drukarce. Certyfikat możesz wygenerować klikając w przycisk „Pobierz certyfikat”. Opcja ta będzie aktywna wówczas, gdy zaliczysz testy widoczne pod modułami.

Kurs e-learningowy w większości zawiera te same treści, którymi zajmowaliśmy na szkoleniach z rzecznictwa. Pojawiają się w nim jednak elementy dodatkowe - prezentacja o bibliotece, relacje z mediami, budowanie wizerunku i dobrych relacji przez stronę internetową biblioteki i media społecznościowe. Uczestników szkoleń stacjonarnych zachęcamy więc do przejścia tych modułów. A jeśli przyda się całościowe odświeżenie wiedzy o rzecznictwie - zapraszamy oczywiście do udziału w całym kursie.

Przede wszystkim będzie Ci potrzebny komputer z dostępem do internetu i zwykła przeglądarka. Do zapoznawania się z multimedialnymi modułami zainstaluj wtyczkę Adobe Flash Player. Jeśli chcesz korzystać z Planu Rzecznictwa, przyda Ci się program do odczytywania plików PDF lub DOC.

Skorzystaj z opcji odzyskiwania hasła. Podczas logowania się kliknij tekst „Nie pamiętasz hasła? Wpisz swój e-mail - wyślemy Ci hasło na wskazany adres”. Następnie po prostu wpisz swój adres mailowy i sprawdź zawartość skrzynki - nowe hasło powinno już tam być! W razie dalszych problemów, kliknij w przycisk „POMOC” znajdujący się po prawej stronie kursu. Tam znajdziesz kontakt do osoby, która Ci pomoże.

Przede wszystkim zainstaluj wtyczkę Adobe Flash Player. Sprawdź też czy przeglądarka nie blokuje wyskakujących okienek. Taki komunikat może pojawić się na górze okna. Zajrzyj również do naszych instrukcji. Znajdziesz w nich więcej szczegółów.

Ostatnia modyfikacja: wtorek, 24 lipiec 2018, 22:15